Google
 

Sunday, January 6, 2008

Memperkukuh Kedudukan BN di Terengganu

Barisan Nasional sebuah parti politik di mana tunjangnya ialah UMNO atau Pertubuhan Kebangsaan Melayu Bersatu. Terengganu sebuah negeri yang kaya dengan hasil minyak di Pantai Timur memang tidak rugi jika rakyat terus memilih BN pada pilihanraya akan datang.

Saa ingin mencadangkan beberapa perkara yang perlu BN menambahbaikkan BN Terengganu. Saya menyeru supaya pemimpin-pemimpin lebih kerap turun padang jangan nanti terdengar suara sumbang mengatakan YB BN ni masa nak pilihanraya je turun padang.

Sebagai Wakil Kepada Rakyat mereka sepatunya turun padang bertanyakan masalah rakyat. Dengan ini tohmahan-tohmahan yang dilemparkan oleh pembangkan dapat di atasi.

BN Terengganu sekarang penulis kurang membuat ceramah-ceramah politik untuk menjawab isu-isu terkini yang hangat diperkatakan kalau nak dibandingkan dengan PAS boleh dikatakan di Besut hampir setiap hari PAS membuat ceramah, bermakna mereka sudah gempur kawasan-kawasan BN.

Bagi mengelakkan penjajahan PAS berulang di Terengganu pihak BN Terengganu sepatunya tidak memandang remeh berhubung perkara ini kerana tersilap langkah PAS akan kembali menjajah Terengganu dan terjadilah pemerintahan kuku besi seperti yang berlaku dahulu.

No comments: