Google
 

Saturday, October 9, 2010

Ku Li Sah Pengarah Pilihan Raya BN untuk PRK DUN Galas

Ku Li Sah Pengarah Pilihan Raya BN untuk PRK DUN Galas
Oleh: GTPMM Crew



BERITA TERKINI yang GTPMM terima ialah Ahli Parlimen Gua Musang yang juga merupakan Ketua UMNO Gua Musang telah tiba ke tanah air pagi tadi. Ekoran ketibaan beliau mengadakan Sidang Media Khas mengenai Pilihan Raya Kecil DUN Galas.

Di dalam sidang media berkenaan, Tengku Razaleigh atau lebih dikenali dengan Ku Li oleh masyarakat setempat telah mengesahkan penerimaan beliau untuk menjadi Pengarah Pilihanraya BN untuk PRK DUN Galas, ini menjawab spekulasi yang timbul sebelum ini sepertimana dakwaan PAS berkemungkinan Ku Li akan membuat 'perangai' dengan tidak menerima jawatan PPR itu.

Namun, dakwaan PAS itu terbukti tidak berasas kerana Ku Li telah membuat kenyataan dengan menerima lantikan untuk jawatan PPR itu. Ini bermakna harapan PAS untuk Ku Li tidak menerima jawatan itu sudah 'berkecai' kerana memang sahih Ku Li menerima jawatan itu ini menjadikan Ku Li Jeneral BN di Galas.

Sementara itu, ditanya mengenai cadangan yang timbul yang mahukan beliau sendiri (Ku Li) menjadi calon untuk PRK DUN Galas. Ku Li menjawab berkenaan calon saya kena bincang dengan Perdana Menteri terlebih dahulu.

Sebelum ini, kendengaran banyak suara akar umbi yang mahukan Ku Li menjadi calon untuk PRK DUN Galas. GTPMM menyokong sepenuhnya cadangan menjadikan Ku Li calon kerana setakat ini beliaulah calon terbaik untuk BN.

Komen GTPMM Crew: Akhirnya impian PAS untuk melihat Ku Li membuat perangai nampaknya tidak berhasil apabila Ku Li menerima jawatan PPR DUN Galas yang di 'galas'kan di bahunya. Kini cuma tinggal impian kedua PAS iaitu agar Ku Li tidak menjadi calon di PRK DUN Galas.
Enhanced by Zemanta

No comments: