Google
 

Wednesday, October 6, 2010

GTPMM menyokong Ku Li Calon BN Di Galas


GTPMM menyokong Ku Li Calon BN Di Galas
Oleh: GTPMM

GTPMM percaya sudah ramai yang mengetahui terutamanya yang mengambil cakna berkenaan isu-isu semasa bahawa Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) telah menetapkan tarikh penamaan calon bagi Pilihan Raya Kecil DUN Galas pada 26 Oktober 2010 dan hari membuang undi ditetapkan pada 4 November 2010.

Mungkin GTPMM sedikit terlewat untuk mengumumkan pendirian GTPMM berhubung calon yang bakal dipertaruhkan BN di DUN Galas. Ini disebabkan ada beberapa ganguan teknikal yang berlaku beberapa hari ini menyebabkan GTPMM tidak dapat mengemaskini blog ini dengan isu-isu yang terkini dan sensasi.

Berkenaan dengan cadangan menjadikan YBM Tengku Razaleigh Hamzah sebagai calon PRK DUN Galas sememangnya GTPMM bersetuju dengan cadangan itu. Malah GTPMM bersetuju menjadi jurukempen dalam talian sekiranya YBM Tengku Razaleigh Hamzah dipilih menjadi calon untuk PRK tersebut.

Berkenaan dengan PAS yang bermati-matian cuba untuk mengaggalkan usaha-usaha menjadikan Ku Li sebagai calon DUN Galas yang mana tidak pernah sebelum ini mereka menggangu urusan calon untuk BN tetapi kali ini mereka tampil dengan cara yang berlainan dengan harapan Ku Li tidak menerima tawaran untuk menjadi calon di Galas.

GTPMM merayu agar Ku Li tidak terpengaruh dengan percubaan mereka untuk mengagalkan usaha-usaha untuk menjadikan Ku Li sebagai calon BN untuk PRK DUN Galas. Jangan kecewakan harapan rakyat di Galas itu pesanan GTPMM kepada Ku Li.

Komen GTPMM: GTPMM berharap sangat agar Ku Li menjadi calon di Galas. Patik Pacar yang hina memohon Tengku untuk menjadi calon untuk PRK DUN Galas
Enhanced by Zemanta

No comments: