Google
 

Thursday, August 5, 2010

Anwar Berterima Kasih Pada Yahudi

Anwar Berterima Kasih Pada Yahudi
Oleh: yieMEGA

TQ Algore, Paul Wolfowitz itulah antara petikan daripa Twitter Anwar Ibrahim. Dalam erti kata lain TERIMA KASIH Al-Gore dan Paul Wolfowitz. Bagi memudahkan pembaca penulis menyertakan bersama gambar 'Print Screen' Twitter Anwar Ibrahim:

Difahamkan ucapan terima kasih yang diberikan Anwar kepada mereka berdua adalah kerana mereka berdua dikatakan telah menggesa Amerika Syarikat agar campur tangan dalam kes perbicaraan Liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim yang sedang berlangsung.

Dengan ucapan Terima Kasih tersebut telah membuktikan bahawa Anwar Ibrahim telah berterima kasih kepada individu-individu yang ada kaitan dengan Zionis Yahudi yakni kepala-kepala Zionis dan juga penyokong setia Zionis.

Kenali Al-Gore dan Paul Wolfowitz:

Al-Akhbar, sebuah akhbar Mesir menggambarkan Al Gore seorang tokoh yang amat menyayangi bangsa Yahudi. Organisasinya, Generation Investment Management telah melabur dana sebanyak $10 million kepada GreenRoad Technologies Ltd., sebuah organisasi korporat di Israel.Klik di sini

Ramai yang tidak mengetahui bahawa sentimen sokongan Al Gore (kepada Anwar Ibrahim)sebenarnya dipengaruhi oleh anak perempuan Al Gore (Karenna Gore Schiff) yang berkahwin dengan Paul Schiff (keturunan Yahudi Rothschild) pengarah Wall Street.

Sementara itu, Paul Wolfowitz juga merupakan individu yang menjadi mastermind kepada peperangan di Iraq dan pembunuhan ratusan ribuan umat Islam di sana. Orang yang menghuru-harakan Iraq ini pula kembali untuk menghuru-harakan Malaysia dan ingin mempertahankan Anwar tentu ada sebab yang tersembunyi. Anwar pula merasa bangga kerana kepala Zionis Yahudi itu masih mempercayai beliau.


Sekaligus, dua bangsa asing ini membuktikan bahawa "Misi Mohon Maaf Anwar" di Amerika Syarikat pada 23-26 Jun yang lepas berhasil.

Apa yang dijanjikan Anwar kepada mereka berdua adalah tidak diketahui tetapi rakyat Malaysia perlu berjaga-jaga dan mungkipan ungkapan Adolf Hitler di bawah ini boleh dijadikan rujukan:

"Saya boleh bunuh semua Yahudi ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa Yahudi dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka "- Hitler.

dan jangan lupa dengan Firman Allah yang berbunyi:

Allah telah berfirman di dalam Al-Quran, “Sekali-kali Yahudi dan Nasrani itu tidak akan reda selagi kamu tidak mengikut agama (cara hidup) mereka…” (Surah Al-Baqarah:120)

Komen GTPMM:
Berhati-hatilah dengan mereka yang berbangsa Yahudi, Ingat Yahudi bukan satu bangsa yang dipercayai.
Enhanced by Zemanta

No comments: